Wnioski na utrzymanie aparatury naukowo- badawczej (SPUB)

aparatura badawcza

źródło:google

Wnioski należy złożyć w systemie OSF w terminie do 31 sierpnia 2020 r.

We wskazanym terminie wnioskodawcę zobowiązuje się do złożenia wygenerowanych z systemu OSF informacji zawierających dane wnioskodawcy i  oświadczenia  (określone odpowiednio w części A wniosku) w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP na elektroniczną skrzynkę podawczą Ministra bądź w postaci papierowej.

W związku z powyższym  prosimy o przesłanie w wersji elektronicznej do Zespołu ds. Nauki 
do dnia 24 sierpnia 2020 r.:
  • skanu części A wniosku parafowanego przez Dziekana Wydziału,
  • pliku pdf części A wniosku bez parafek,
  • skanu wersji roboczej wniosku parafowanego przez Dziekana Wydziału oraz w części finansowej przez pełnomocnika Kwestora.

dane wnioskodawcy do wniosku w systemie OSF (.pdf) (dane tożsame jak do wniosku o inwestycje aparaturowe i budowlane)

Po akceptacji wniosku przez Kwestor i Rektora PW, Zespół ds. Nauki poinformuje jednostki naukowe o możliwości wysłania wniosku elektronicznie w systemie OSF.

Szczegółowych informacji udziela: p. Joanna Gruszka, e-mail: Joanna.Gruszka@pw.edu.pl, tel. (22) 234 64-46

Źródło: Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie szczegółowych kryteriów i trybu przyznawania środków finansowych na utrzymanie aparatury naukowo-badawczej, stanowiska badawczego oraz specjalnej infrastruktury informatycznej oraz oceny raportu z ich wykorzystania (Dz. U. 2019, poz. 893)