Komunikat Rady Doskonałości Naukowej w sprawie składania wniosków

źródło: www.rdn.gov.pl

Rada Doskonałości Naukowej nie zaleca składania wniosków w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego lub tytułu profesora (lub innych dokumentów) osobiście w Biurze RDN, zaleca się natomiast korzystanie z takich skutecznych form dostarczania wszelkich przesyłek, jak: poczta, kurier, ePUAP. Jeśli nadadzą Państwo dokumenty (pocztą, kurierem) ze zwrotnym potwierdzeniem ich odbioru, mogą być Państwo pewni, że dokumenty te dotarły do Biura jako adresata przesyłki. Nie zachodzi zatem potrzeba odbywania podróży do Warszawy, aby dany wniosek złożyć, narażając się przy tym na ryzyko zarażenia koronawirusem. Proszę pamiętać, że nawet w przypadku stwierdzenia braków formalnych we wniosku, zostaną Państwo poproszeni o ich uzupełnienie.

W ramach zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia pracowników przed zarażeniem się koronawirusem, w Biurze RDN prowadzona jest także forma pracy zdalnej. Zachęca się zainteresowanych do kontaktów telefonicznych lub mailowych. Adresy mailowe, numery telefonów do pracowników Biura, obsługujących dane zespoły, dostępne są na stronie internetowej www.rdn.gov.pl w zakładce „O RDN”>”Biuro RDN”.

Osoby, które przybędą do Biura RDN, proszone są o dochowanie wszelkich wymogów sanitarno-epidemiologicznych obowiązujących w Biurze RDN.

Pełny komunikat ze strony RDN https://www.rdn.gov.pl/komunikaty,komunikat-nr-182020-w-sprawie-skladania-wnioskow-do-rady-doskonalosci-naukowej.html